رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: علیرضا دبیر به واسطه شناخت خوبی که از کشتی دارد، می تواند باعث رشد و تحول در کشتی ایران شود.

محمدحسین محبی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، به برگزاری مجمع انتخابات فدارسیون کشتی و انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس جدید این فدراسیون اشاره کرد و گفت: رئیس جدید فدراسیون کشتی با عزمی جدی آمده تا چهارسال در خدمت کشتی ایران باشد، لذا باید همه به او کمک کنیم تا موفق شود.

وی افزود: دبیر می تواند کشتی ایران را از روند کندی که اکنون در آن قرار دارد نجات دهد و باعث شتاب در رشد آن شود.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه تصریح کرد: علیرضا دبیر کشتی را خوب می شناسد و به این واسطه می داند که چگونه با ورزشکاران برخورد کند و باعث ارتقاء کشتی ما شود.

عضو مجمع انتخابات فدارسیون کشتی در ادامه با اشاره به مجمع امروز گفت: اگر عباس جدیدی و رسول خادم نیز در این مجمع حضور داشتند، شاید جذابیت رقابت ها بیشتر می شد.

محبی یادآور شد: البته طی هفت ماهی که آقای بنی تمیم در سمت سرپرستی فدراسیون بود، بیشتر از آنچه که تعهد داشت، انجام وظیفه کرد که قابل ستایش است.  

مجمع انتخابات فدراسیون کشتی صبح امروز(26 تیر) برگزار شد و علیرضا دبیر با کسب 31 رای موافق از مجموع 43 رای ماخوذه اعضای مجمع، ریاست فدارسیون کشتی ایران را بدست گرفت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.