رضا لایق روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات کشتی همدان اظهار داشت: کشتی همدان از خیلی استان های دیگر که سابقه بیشتری در این ورزش دارند، درخشان تر ظاهر شده و سابقه 2 مدال المپیک نشان از توانمندی آنها دارد.
وی اضافه کرد: همدان ظرفیت بالقوه ای در رشته کشتی دارد اما باید با اتحاد و انسجام بین مربیان، پیشکسوتان، مسئولان و کشتی گیران بتوان هدف اصلی که رسیدن به جایگاه برتر ملی و بین المللی است را محقق ساخت.
لایق با تمجید از نگاه تخصصی مدیریت دستگاه ورزش و جوانان همدان به رشته کشتی گفت: خوشحالیم که در همدان شاهد حضور مسئولان با تجربه در راس ورزش هستیم و باید از توانایی و ظرفیت آنها در بهبود وضعیت فعلی رشته کشتی کمک گرفت.
دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه کشتی همدان نباید اسیر حواشی شود، بیان کرد: کشتی این استان مملو از استعدادهای درخشان است که باید نسبت به شناسایی، پرورش و شکوفایی درست آنها تلاش کرد.
وی با تاکید بر اینکه بازگشت به گذشته کشتی را به حاشیه می برد، یادآور شد: همدان از ظرفیت خوبی برخوردار است که می توان با پشتوانه سازی در سال های آتی، بهترین تیم منتخب را شکل داد.
لایق افزود: مردم کشتی دوست همدان از جامعه کشتی گلایه دارند، چون کشتی همدان جایگاه بالایی در همدان داشته و این جایگاه را به مرور از دست داده است.
وی با بیان این که باید برای بازگشت اعتماد مردم همدان به کشتی تلاش شود گفت: اگر مازندران در کشتی موفق است به دلیل حضور خانواده‌ها در کنار سالن‌ها و تشک‌های کشتی است و این اتفاق باید در همدان رخ دهد و مردم همدان دوباره به سالن‌های کشتی نزدیک شوند.
در انتخابات هیات کشتی همدان حمیدرضا یاری با 16 رای صندلی ریاست را در اختیار گرفت.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.