سجاد سلیمانی در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه لایحه افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی براساس میزان تورم، کارشناسی و تدوین شد، افزود: نرخ های کرایه تاکسی پس از تصویب و تایید لازم الاجرا می باشد.
وی اظهار داشت: هیچ راننده ای حق ندارد افزون بر نرخ قانونی و مصوب اعلام شده از مسافران کرایه اخذ کند با این حال اگر احیانا افرادی خودسرانه نسبت به افزایش نرخ مصوب اقدام کنند، مسافران می‌توانند با به خاطر سپردن کد یا شماره پلاک این خودروها و تماس با شماره تلفن 38246565/38211948 شکایت خود را به واحد بازرسی و شکایت تاکسیرانی اعلام کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در ادامه گفت: بی شک رانندگان تاکسی همواره در خدمات رسانی به مردم شریف شهر کرمانشاه پیشرو بوده اند و با ایثارگری خویش به شهر و شهروندان یاری رسانده اند و از تمامی این عزیزان که همکاری و همراهی بسیار سنجیده و ارزشمندی با سازمان تاکسیرانی و مردم داشته و صبورانه از افزایش نرخ کرایه، پیش از زمان اعلام رسمی، خودداری کردند و موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزاریم.
نرخ های جدید برای 6 مسیر کلی تعریف شده، که حداقل آن برای مسیرهای کوتاه هزار تومان و طولانی ترین مسیر نیز 2 هزار و 500 تومان تعیین شده است.
علاوه بر چهار شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز، 9 هزار و 300 دستگاه تاکسی اکنون در شهر کرمانشاه فعال است.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.