سجاد سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه لایحه پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی چندی پیش در صحن علنی شورای شهر تصویب و به فرمانداری ارسال شد، افزود: با تأیید این مصوبه توسط فرمانداری، نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در سال ۹۷ از روز چهارشنبه 23 خرداد اجرا می شود.
وی اظهار داشت: نرخ کرایه تاکسی را هر ساله مطابق با تورم و رعایت سایر جوانب افزایش می‌دهیم چرا که تاکسیرانان نیز مشکلات بسیاری دارند و باید امرار معاش داشته باشند.
او با بیان اینکه در حدود 10 هزار برچسب نرخ کرایه ٩٧ تاکسی‌ها در آینده نزدیک چاپ و توزیع می‌شود، گفت: این برچسب‌ها که بر روی شیشه جلوی تاکسی‌ها نصب خواهد شد، مبنای جدید پرداخت کرایه‌ها در سال جاری است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان برای اطلاع از نرخ‌های سال ۹۷ علاوه بر برچسب‌های کرایه در تاکسی‌ها، تابلوهای خطوط، نشریات و صدا و سیما می‌توانند به سایت سازمان تاکسیرانی به آدرس kermanshahtaxi.ir نیز مراجعه کنند.
سلیمانی اضافه کرد: بی شک تاکسیرانان شهر کرمانشاه همواره در خدمات رسانی به مردم شریف کرمانشاه پیشرو بوده اند و با ایثارگری خویش به شهروندان یاری رسانده اند.
او از تمام تاکسیرانان که همکاری و همراهی بسیار سنجیده و ارزشمندی با سازمان تاکسیرانی و مردم داشته و صبورانه از افزایش نرخ کرایه تاکسی پیش از زمان اعلام رسمی خوداری کردند و موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوردند، قدردانی کرد.
وی در ادامه گفت: واحد شکایات و بازرسی این سازمان با شماره تلفن های 38246565-38211948 آماده رسیدگی به هرگونه مشکل شهروندان در خصوص اجرای کرایه‌های جدید است.
سه شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز و 9 هزار و 300 دستگاه تاکسی اکنون در شهر کرمانشاه فعال است.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه را در خود جا داده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.