به گزارش ایرنا، مجید یزدان پناه روز چهارشنبه در جلسه مشترک با مدیرکل بهزیستی استان که در خصوص اهمیت دوره پیش دبستانی برگزار شد، اظهار داشت: این نیاز اساسی فرزندان ما است که قبل از ورود به مدرسه، دوره پیش دبستانی را برای رشد شخصیت فکری خود بگذرانند.
وی ادامه داد: موفقیت های به دست آمده در زمینه های مختلف در کشور را مدیون شهدایی هستیم که با فداکردن جان خویش برای آبادانی این مملکت تلاش داشتند.
یزدان پناه افزود: از همکاری و تعامل بهزیستی استان و در راس آن مدیرکل بهزیستی استان تقدیر می کنیم که در همین دوران کوتاه خدمت شاهد پیشرفت های خوبی در این سازمان بوده ایم و امیداوریم با تلاش ها و تفکر وی در آینده شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.
وی اضافه کرد: امروزه در گام دوم انقلاب مسیر دیگری را طی می کنیم و باید خارج از هرگونه تفکر در کنارهم باشیم.
در ادامه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد، شخصیت انسانها از دوران کودکی شکل می گیرد و این دوره تاثیر بسیار زیادی بر تحولات فردی و اجتماعی دارد و حائز اهمیت است که توجه بیشتری به کودکان شود.
فاطمه رضوان مدنی افزود: ویژگی علمی و شخصیتی افراد مدیون معلمان دلسوزی است که هرآنچه داشتند را در سبد اخلاص برای دانش آموزان خود گذاشته اند تا بتوانیم جامعه ای سالم و پویا داشته باشم.
وی خاطرنشان ساخت، بهزیستی وظیفه خود می داند که در تولید محتوای آموزشی همگام با آموزش و پرورش قدم بردارد و در موفقیت های ایجاد شده سهیم باشد.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.