به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا احمد فخری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری جوانرود، انقلاب اسلامی را عطیه الهی و نعمتی بزرگ برای ملت ایران دانست و افزود: بایستی شکرگزار نعمت های این انقلاب باشیم.
وی اظهارداشت: حفظ ارزش ها و وحدت و قناعت به داشته های خود مهمترین شکرگزاری از نعمت انقلاب است.
فرماندار جوانرود نیز با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد با یادآوری چهار دهه از حماسه و افتخارات پرفراز و نشیب تاریخ انقلاب اسلامی گفت: اگر تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی را در ایران مطالعه کنیم مملو از افتخار و حماسه است.
رستگار یوسفی، استقلال و آزادی را از ویژگی های ایران اسلامی برشمرد و افزود: تنها کشوری در دنیا هستیم که در تمام زمینه ها برای خودمان تصمیم می گیریم.
وی به جنگ اقصادی و روانی دشمن اشاره کرد و اظهارداشت: عملکرد مثبت ما مسئولان می تواند سد محکمی در برابر جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمن باشد.
تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مردم، رعایت الگوی مصرف آب شرب با توجه به افزایش جمعیت و مهاجرپذیری، پیگیری ایجاد اشتغال و تسریع در اجرای پروژه های عمرانی از دیگر مواردی بود که فرماندار جوانرود به آن ها اشاره کرد.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود هم برگزاری آیین گرامیداشت سوم خرداد، غباروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، افتتاح سوله اقتصاد مقاومتی، استقرار میز خدمت در مصلی نماز جمعه، اعزام گروهای جهادی به مناطق محروم و نشست های بصیرتی را از مهمترین برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در جوانرود عنوان کرد.
سرهنگ ابوذر انوری با بیان اینکه استکبار حمله به ایران را در 2 شاخه اقتصادی و رسانه ای طراحی کرده، گفت: باید برای مبارزه با این جنگ مردم و مسئولان متحد شوند تا در این مبارزه به پیروزی دست پیدا کنیم.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزارنفرجمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.