به گزارش خبرآنلاین لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ساعتی پیش  در دومین رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج که با عنوان «اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)» در لرستان که در محل دهکده المپیک خرم‌آباد برگزار شد، بسیجیان را ظرفیت قوی دفاع از ارزش‌های دینی اسلامی و انقلابی دانست و گفت: هر جا و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، بسیج با تمام وجود پای کار خواهد آمد.

سایه ولایت فقیه و شکست دشمنان ایران اسلامی


کشکونی  با اشاره به اینک‌ه در سایه ولایت فقیه شاهد شکست دشمنان انقلاب اسلامی ایران هستیم، به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: استقلال کامل و مردم‌سالاری دینی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستند.
کشکولی وحدت و انسجام ملی در سایه ولایت را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و با اشاره به حضور فعال بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب، گفت: بسیجیان طلایه‌داران مقابله با استکبار جهانی هستند.

بسیج
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به شعار اجتماع بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)، تصریح کرد: پیشرفت، وحدت و ایستادگی شعار این همایش است.

وی با ذکر این مطلب که در چهلمین سالگرد انقلاب وحدت ملت ایران، مانع عملیاتی شدن توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا شد، اظهارکرد: در سایه مقام معظم رهبری و بسیج شاهد شکست دشمنان انقلاب اسلامی ایران هستیم‌.

ایستادگی بهمراه رهبری و امتحانهای متعدد سربلندی


وی با اشاره به این‌که رهروان و پیروان پیامبر اکرم(ص) به همراه رهبری معظم انقلاب اسلامی با ایستادگی در این ۴۰ سال از امتحان‌های متعددی سربلند بیرون آمده است، ادامه داد: استقامت و ایستادگی فرمان خداوند به پیامبر اسلام بود

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1026785
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.