به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز جمعه در دیدار اعضای شورای اداری بروجرد با امام جمعه این شهرستان که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد، افزود: این طرح ها در حوزه های مختلف کشاورزی، اقتصادی و صنعتی کلنگ زنی و بهره برداری می شود.
وی با اشاره به اینکه امروز سالروز خروج باطل و جایگزینی حق در ایران است، اظهارداشت: امام خمینی (ره) انقلابی را بنا نهاد که بنیان 2 هزار و 500 ساله پهلوی را سرنگون کرد.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد بیان کرد: این انقلاب به برکت خون هزاران شهید، جانباز و آزاده به دست آمده است، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگران هستیم و نباید اجازه دهیم خون شهیدان پایمال شود.
رحیمی با تاکید براینکه باید راه شهدا را به صورت عملی ادامه دهیم، اضافه کرد: ملت ایران از مسئولان کار می خواهند مدیران نیز باید با کارهایمان ثابت کنیم که دنباله رو راه شهدا هستیم.
وی ادامه داد: دشمنان همواره به دنبال ایجاد مانع در راه انقلاب و برهم زدن وحدت در کشور هستند و تنها چیزی که نیز ممکن است شکاف ایجاد کند از دست دادن وحدت و اتحاد ملت است.
فرماندار بروجرد گفت: دشمن در چهل سال گذشته با همه توطئه ها، فشارها و تحریم ها نتوانست جلوی حرکت رو به رشد ملت ایران را بگیرد.
رحیمی افزود: باید راه امام خمینی(ره) را ادامه دهیم، این مسیر با خدمت صادقانه به مردم همواره طی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه وضعیت موجود مطلوب بروجرد نیست، بیان کرد: در گذشته اقدامات زیر ساختی و پایه ای انجام نشده براین اساس باید با برنامه ریزی مدون در راستای خدمت به مردم گام برداشته شود.
معاون استاندار لرستان اضافه کرد: مدیران باید برای کارها برنامه ریزی داشته باشند تا زمینه اعتماد عمومی را فراهم کنند.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.