مصطفی باباملکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علیرضا اعظم هندبالیست کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به تیم ملی ساحلی کشورمان دعوت شده است.
وی ادامه داد: تیم ملی هندبال ساحلی ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی این رشته که حکم انتخابی مسابقات قهرمانی جهان را نیز دارد، آماده می کند.
باباملکی افزود: رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی نیز قرار است از 25 تا 31 خرداد به میزبانی کشور چین برگزار شود.
سرپرست هیات هندبال کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات ساحلی آسیا با حضور 12 کشور در 2 گروه 6 تیمی برگزار می شود، یادآوری کرد: تیم کشورمان در این رقابت ها در گروه دوم با تیم های عمان، تایلند، ژاپن، پاکستان و عربستان همگروه شده است.
وی ادامه داد: ملی پوشان ساحلی ایران اولین مسابقه خود را روز 25 خرداد برابر ژاپن و دومین مسابقه را نیز روز 26 خرداد برابر تایلند برگزار می کنند.
باباملکی تصریح کرد: تیم هندبال ساحلی ایران همچنین روزهای بیست و هفتم، بیست و نهم و سی ام خرداد به ترتیب به مصاف عربستان، پاکستان و عمان می رود.
سرپرست هیات هندبال استان کرمانشاه گفت: سه تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می شود را کسب می کنند.
وی تصریح کرد: اعظم که امسال همراه با تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب نایب قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور شد بخت زیادی دارد که به عنوان گلر اول تیم هندبال ساحلی ایران در مسابقات پیش رو انتخاب شود.
باباملکی همچنین از سیدعلیرضا افتخاری و مهدی قشقائی راد به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان یاد کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.