معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از غرق شدن پدر و دختر کرمانشاهی در رودخانه شالان شهر ریجاب شهرستان دالاهو خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: پس از دریافت گزارشی از سوی پلیس مبنی بر یک مورد غرق‌شدگی در رودخانه شالان شهر ریجاب، ماموران انتظامی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل مشخص شد فردی که همراه با خانواده‌اش در حاشیه رودخانه حضور داشته به ناگاه متوجه وجود فردی در آب شده و برای نجات جان وی به سرعت وارد رودخانه می‌شود.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: این فرد به علت جریان شدید آب و خروشان بودن رودخانه در معرض غرق شدن قرار گرفته و توسط دیگر شهروندان از آب بیرون کشیده می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به اینکه در حاشیه رودخانه هیچکدام از بستگان فرد غرق شده حضور نداشت، ماموران پلیس به سرعت تحقیق خود را برای یافتن مشخصات وی آغاز و در نزدیکی‌های رودخانه به یک دستگاه خودروی سانتافه مشکوک برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: در استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو متعلق به یک خانم بوده و در تماس با وی، عنوان می‌کند همسر 57 و دختر 27 ساله‌اش که پزشک نیز بوده اند با خودروی وی به ریجاب رفته و به تماس‌های گرفته شده نیز پاسخ نداده‌اند.

سرهنگ آمویی گفت: با کسب این اطلاعات، احتمال غرق شدن آنها قوت گرفت تا اینکه صبح امروز 14 اردیبهشت جسد پدر خانواده کشف و توسط همسرش شناسایی شد. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین از تلاش‌های گروه‌های امدادی برای کشف جسد دختر این خانواده خبر داد و گفت: تحقیق پلیس نیز برای علت غرق شدن این 2 نفر ادامه دارد. 

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ در صورت آشنا نبودن به فنون شنا از حضور در آب رودخانه‌ها بخصوص هنگام خروشان بودن خودداری کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.