محمدحسین محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خودم را مدیون مردم استان کرمانشاه می دانم و هیچ افتخاری برایم بالاتر از خدمت کردن به این مردم دوست داشتنی نیست.
وی همچنین با بیان این که مدتی است که موعد سرپرستی حمید بنی تمیم در فدراسیون کشتی به سرآمده، افزود: جایز نیست مسئولان بیش از این در برگزاری انتخابات جهت تعیین رئیس جدید درنگ کنند.
محبی با بیان اینکه احتمال دارد بهروز نعمتی تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی، سرپرستی فدراسیون کشتی را برعهده بگیرد، گفت: طبق شنیده ها قرار است انتخابات برای تعیین رئیس جدید این فدراسیون پس از ماه مبارک رمضان برگزار شود.
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با تجلیل از تلاش ها و زحمات بنی تمیم در مدت سرپرستی فدراسیون، گفت: چهره های آشناتری مانند عباس جدیدی، امیررضا خادم و علیرضا دبیر بهتر می توانند در آینده، فدراسیون کشتی را هدایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی آزاد رقابت های مهمی نظیر مسابقات قهرمانی جهان که حدود 9 ماه دیگر در قزاقستان برگزار می شود را پیش رو دارد، از این رو انتخاب هرچه زودتر رئیس فدراسیون می تواند کشتی ما را از وضع بلاتکلیفی فعلی رها کند.
محبی در پایان گفت: برای تداوم موفقیت اخیر در مسابقات قهرمانی آسیا باید برنامه ریزی دقیقی برای آینده داشته باشیم که سرپرست فدراسیون با توجه به عمر کوتاه مسئولیت خود قادر به انجام آن نیست بنابراین باید ترتیب برگزاری هرچه سریعتر انتخابات داده شود.
پس از استعفای رسول خادم از اواسط آبان ماه سال گذشته، حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست در فدراسیون کشتی مشغول به کار است.
مدال نقره مسابقات جهانی 1978 در مکزیکوسیتی، 2 مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا سال های 1983 در تهران و 1987 در هند، یک مدال طلا در بازی های آسیایی 1986 در سئول و 2 مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی به ترتیب در سال های 1989 توکیو و 1982 دهلی نو از جمله افتخارات محمدحسین محبی به حساب می آید.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.