به گزارش خبرنگار ایرنا، تیموری نماینده وزن 79 کیلوگرم و محبی نیز نماینده وزن 125 کیلوگرم کشتی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بودند که صبح امروز (شنبه – هفتم اردیهشت) از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شدند.
در مراسم استقبال از قهرمانان کشتی کرمانشاه، جمعی از مردم، مسئولان ورزشی استان و همچنین حسن سلیمانی نماینده مردم گنگاور، صحنه و هرسین در مجلس، مردم و خانواده های این قهرمانان حضور داشتند.
تیموری و محبی به محض ورود به سالن فرودگاه بشدت از سوی حضار مورد تشویق قرار گرفته و شعارهایی در خوش آمدگویی به آن ها سرداده شد.
در مسابقات وزن 79 کیلوگرم کشتی قهرمانی آسیا، بهمن تیموری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کشتی گیر قرقزیستانی را 11 بر 4 و در دور سوم نیز حریف چینی را 12 بر 2 مغلوب کرد و به فینال راه یافت.
وی در دیدار نهایی میز مقتدرانه با حساب 3 بر صفر از سد کشتی گیر هندی گذشت تا اولین مدال طلای خود را از رقابت های قهرمانی آسیا کسب کرده باشد.
همچنین یدالله محبی نیز در وزن 125 کیلوگرم ابتدا 11 بر صفر کشتی گیر قرقیزستان و سپس 10 بر صفر حریفی از کره جنوبی را شکست داد و در نیمه نهایی هم 11 بر صفر کشتی گیر ازبکستان را مغلوب کرد و فینالیست شد.
محبی در دیدار فینال سنگین وزن و در مسابقه ای حساس به مصاف «ژی وی دنگ» از چین که عنوان نایب قهرمانی جهان را در کارنامه داشت رفت که در نهایت با برتری 2 بر یک توانست مدال طلا را به گردن آویخته و قهرمانی خود را تکرار کند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی چین برگزار شد، با کسب 7 طلا و 3 برنز بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.