به گزارش ایرنا؛ مهرداد سالاری روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه به ریاست استاندار و با حضور اساتید دانشگاه دفاع ملی در سرسرای تدبیر استانداری، افزود: در سیل های اخیر و زلزله های قبلی، وزارتخانه ها و مدیران کشوری برای مدیریت امور وارد استان ها می شدند که باعث تداخل کاری می شد اما در استان ما مدیریت واحد سبب شناسایی درست نیازها می شد.
او گفت: وزرا با هماهنگی و مدیریت استاندار از طریق ادارات کل خود در استان اقدام می کردند و خدمات ملی از طریق ایشان وارد استان می شد که این موضوع سبب جلوگیری حداکثری از پرت و هدر رفتن سرمایه می شد.
سالاری افزود: نیروهای نظامی و انتظامی با مدیریت استان هماهنگی و همکاری لازم داشتند که این باعث شد کارها با انرژی پیش برود.
وی اظهار داشت: در زمینه بهداشت خوشبختانه مشکلات بهداشتی و بیماری نداشتیم و پیشگیری های لازم و برنامه ریزی های خوبی صورت گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: بارگذاری طرح های جامع و نقاط جمعیتی و دارای اهمیت باید بر مبنای نقشه های مخاطرت باشد.
سالاری تاکید کرد که از ساخت و ساز های غیرمجاز در بستر رودخانه ها باید بطور جدی جلوگیری شود.
وی نسخه های محلی برای مدیریت بحران را لازم دانست و اظهار داشت: در کنار دستورالعمل ها و آیین نامه های ملی، نسخه های محلی برای مدیریت بحران لازم و ضروری است.
ارشد نظامی ارتش در غرب کشور نیز در این نشست گفت: کرمانشاه با مدیریت مقتدر آقای بازوند بحران سیل را با موفقیت پشت سر گذاشت.
امیر فرهاد آریان فر اظهار داشت: مهندس بازوند یک استاندار قوی و مقتدر، پرتلاش، پرتوان و آینده نگر است که همراه با معاونین قوی و مدیران پا به رکاب، سیل اخیر را به خوبی مدیریت کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
او گفت: مدیریت سیل در کرمانشاه در مقایسه با استان های دیگر، بسیار بهتر بود و به عنوان یک استان برتر در مدیریت بحران شناخته شد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.