به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب در این آیین با تبریک هفته سلامت گفت: سلامتی پیش نیاز یک یادگیری موفقیت آمیز است و دانش آموزان که سرمایه‌های آینده کشور هستند با یادگیری و آموزش بهداشت، سبب سلامت جامعه می‌شوند.
مازیار طهماسبی با اشاره به شعارهفته سلامت «مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» افزود: هفتۀ سلامت فرصت مغتنمی است تا به اهمیت و جایگاه بسیار مهم سلامت به عنوان یکی از حقوق اساسی شهروندان و همچنین نقش مشارکت مردم و همکاری مجموعه نهادهای دولتی و غیردولتی به منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تاکید شود.
وی اظهار کرد: بنا به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تأکید بر اصلاح روش های زندگی به منظور تأمین سلامتی شهروندان در سطح این شهرستان زلزله زده، برنامه های متنوع در طول برگزاری این هفته در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: آموزش چهره به چهره مردم، اجرای برنامه غذایی سالم در مدارس، سخنرانی در نماز جمعه، اجرای مسابقه های ورزشی بین کارکنان ادارات، اجرای ویزیت رایگان، اجرای آموزش و غربالگری در خصوص بیماری، اجرای مسابقات ورزشی و هنری بین کارکنان شبکه، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان، برنامه میان وعده سالم در بین همکاران بهداشت و بازدید کارشناسان بهداشت محیط از امکان تهیه و توزیع و مراکز پخت مواد غذایی شهرستان از برنامه های متنوع هفته سلامت است که در سرپل ذهاب برگزار خواهد شد.
روح الله عباسیان رئیس آموزش پرورش سرپل ذهاب نیز در ادامه گفت: همه ما باید در راستای حفظ سلامت خود و افراد جامعه گام برداشته و همیشه به موضوع پیشگیری بهتر از درمان توجه کافی داشته باشیم.
همچنین به مناسبت هفته سلامت انجام خدمات درمانی از قبیل تست فشارخون، قند خون و مشاوره روانپزشکی در محل ضلع غربی بیمارستان شهدا (داخل کانکس) به صورت رایگان از اول تا هفتم اردیبهشت ماه برای عموم مردم انجام می شود.
اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته سلامت نامگذاری شده است.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 14 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
3012/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.