آیت الله «امان نریمانی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ع)، موضوع ظهور ایشان را یک بحث جهانی و فراملیتی و قومیتی عنوان کرد که خداوند وعده ظهورشان را به همه امت ها داده است.
وی با بیان اینکه پس از ظهور امام زمان (عج) دنیا از عدل و داد پر خواهد شد و جایی برای ستمکاران باقی نخواهد ماند، افزود: از آن جایی که حکومت ایشان جهانی و عدالت برقرار شده نیز برای همه مردم دنیا می باشد هر کسی در هر نقطه ای از جهان و با هر تفکری نظام اسلامی را تضعیف کند به مانند آن است که منجی عالم بشریت را تضعیف کرده است.
آیت الله نریمانی تصریح کرد: در روایات متعددی از ائمه مصومین (ع) نقل شده که پس از ظهور امام عصر (عج) دنیا از عدالت پرخواهد شد و این عدالت و برابری تنها مختص به شیعیان و یا حتی مسلمانان دیگر با سایر مذاهب نیست بلکه مسحیت، یهودیت، زرتشتی ها، بودایی ها و ... نیز از ان متنعم و برخوردار خواهند بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به بحث انتظار فرج امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: رسول مکرم اسلام (ص) در روایتی که شیعه و سنی هم آن را نقل کرده اند فرمودند که برترین اعمال در زمان غیبت انتظار فرج امام غایب است.
وی خاطرنشان کرد: منتظران واقعی خصوصیاتی دارند از جمله اینکه به معنای واقعی کلمه خود را بوسیله تهذیب نفس، پرهیز از گناه، حمایت از ولی فقیه، امر به معروف کردن و ... آماده ظهور امام زمان (عج) می کنند.
آیت الله نریمانی افزود: افرادی که نسبت به دستوارت وارده در دین اسلام بی توجه و از ولی فقیه زمان خود حمایت نمی کنند، افرادی هستند که تنها زبانی و نه دلی خود را منتظر امام عصر (ع) می دانند، این انتظار هیچ سودی برایشان نخواهد داشت.
نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: در زمان ظهور گروه هایی هستند که به مقابله با امام عصر می پردازند و سردمداران کفر در مقابل ایشان می ایستند اما با عنایت خداوند متعال ایشان بر همه کفر غلبه کرده و گرفتاری ها و پرشانی های مردم جهان به پایان می رسد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد انقلاب اسلامی ما به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) متصل و رهبر فرزانه انقلاب پرچم هدایت مسلمانان جهان را به ایشان واگذار کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.