به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، حسین خدرویسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد دانشجو 253 نفر در مقطع کاردانی، یک هزار و 340 نفر در مقطع کارشناسی، 204 نفر در مقطع ارشد و 54 نفر نیز در مقطع دکتری تحصیل می کنند.
وی ادامه داد: همچنین 118 نفر از دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز در حوزه های علمیه استان مشغول تحصیل هستند.
خدرویسی خاطرنشان کرد:برای کمک به تحصیل این دانشجویان در نیمسال اول تحصیلی 98 - 97 بیش از 13 میلیارد و 250 میلیون ریال شهریه پرداخته شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دانشجویان و طلاب مددجو تا پایان تحصیلات از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند، افزود: رسالت این نهاد کمک به تحصیل رایگان مددجویان تحت حمایت است.
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد کرمانشاه همچنین در راستای محرومیت زدایی و رفع فقر ماهیانه 350 میلیارد ریال در قالب مستمری، بهداشت و درمان، پرداخت حق بیمه، حق مسکن و تحصیل برای مددجویان هزینه می کند.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.