وحید نجفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام نویسی دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد مانند سایر افراد در دانشگاه‌ها و مؤسسات انتفاعی و غیرانتفاعی انجام می شود و پس از نام نویسی با ارائه مدارک لازم به این نهاد طبق دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌ها از خدمات شهریه در هر نیمسال تحصیلی بهره مند می‌شوند.
وی ادامه داد: تعدادی از دانشجویان که در ترم تحصیلی مهر و بهمن‌ماه شهریه پرداخت می‌کنند می‌توانند مدارک خود را جهت دریافت خدمات شهریه به کمیته امداد ارائه کنند.
قائم‌ مقام کمیته امداد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کمک به دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی مصوب در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم و حوزه‌های علمیه جهت دانشجویان و طلاب علوم دینی زیر پوشش این نهاد در دستور کار است.
وی بیان کرد: دانشجویانی که از طریق آزمون و غیر آزمون وارد دانشگاه می‌شوند و دارای کد دانشجویی مورد تایید هستند مشمول پرداخت شهریه و کمک‌ هزینه تحصیلی خواهند بود.
نجفی افزود: پرداخت ‌های خدمات دانشجویی شامل شهریه و کمک‌ هزینه تحصیلی دانشجویان دولتی و طلاب علوم دینی به ‌حساب دانشجو نزد صندوق امداد ولایت واریز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تمام دانشجویان و طلاب علوم دینی از کمیته امداد محل سکونتشان خدمات دانشجویی دریافت می کنند گفت: خدمات دانشجویی در هر مقطع تحصیلی شامل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا فقط برای یکبار امکان‌پذیر خواهد بود.
قائم مقام کمیته امداد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اینک 30 دانشجو در مقطع دکترا، 210 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و سه هزار و 232 دانشجوی مددجوی کمیته امداد در مناطق محروم استان مشغول به تحصیل هستند.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.