رییس دانشگاه تبریز از پذیرش هفت هزار و ۶۳۲ دانشجوی جدیدالورود در سال جاری در این دانشگاه خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میر رضا مجیدی در تشریح این خبر گفت: از این تعداد چهار هزار و 373 نفر تا به امروز (سوم مهر ماه) ثبت نام قطعی خود را انجام داده‌اند و ثبت نام همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: امسال حدود هفت هزار و ۶۳۲ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از سوی سازمان به این دانشگاه معرفی شده‌اتد که اکثر آن‌ها به صورت اینترنتی ثبت نام کرده و از این تعداد تا به امروز حدود چهار هزار و ۳۷۳ دانشجو مدارک خود را تحویل دانشکده داده و ثبت نام قطعی خود را انجام داده‌اند.
وی افزود: در مقطع کارشناسی سه هزار و ۲۸ نفر پذیرفته شده و از این تعداد دو هزار و ۱۰۳ دانشجو ثبت نام کرده‌اند و در مقطع کارشناسی ارشد نیز چهار هزار و ۲۵ دانشجو معرفی شده و حدود یک هزار و 968 نفر ثبت نام قطعی کرده‌‌اند.
رییس دانشگاه تبریز در ادامه با اشاره به تعداد دانشجویان پذیرفته شده در مقطع دکتری در سال جاری بیان کرد: در مقطع دکتری هم حدود ۳۹۹ نفر پذیرفته شده است که از این تعداد نیز ۳۰۲ دانشجو برای ورود به دانشگاه تبریز ثبت نام کرده اند.همچنین در رشته دکتری دامپزشکی و واحدهای اقماری نیز فرایند ثبت نام در جریان است.

وی با بیان این که به همه دانشجویان واجد شرایط و حتی در مقطع دکتری به دانشجویان شبانه نیز خوابگاه داده می‌شود، تصریح کرد: تمامی امکانات رفاهی، آزمایشگاه‌ها و کلاس‌ها برای سال جدید آماده شده است.
همین گزارش حاکی است: در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.