احمد روشن زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دونده کرمانشاهی نماینده دو و میدانی ایران در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که در دوحه قطر برگزار می شود، خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: کیهانی در مسابقات پیش رو در ماده های سه هزار متر با مانع و پنج هزار متر برای کشورمان به رقابت با حریفان خواهد پرداخت.
روشن زاده تصریح کرد: رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا اول تا چهارم اردیبهشت در دوحه قطر با حضور دوندگان کشورهای آسیایی برگزار می شود.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه همچنین با اشاره به اینکه کیهانی قهرمان و رکورددار دو سه هزار متر آسیاست، گفت: بدون شک وی اصلی ترین شانس کسب عنوان قهرمانی رقابت های قهرمانی آسیا به حساب می آید.
وی گفت: درخشش کیهانی در مسابقات آسیایی جاکارتا و کسب مدال طلای این رقابت ها باعث شده تا وی به عنوان یکی از برترین دوندگان ماده سه هزار متر بامانع شناخته شود و کشورهای دیگر حساب ویژه ای روی او باز کرده اند.
روشن زاده در پایان گفت: این دونده پرافتخار کرمانشاهی هم اکنون تمرینات آماده سازی خود را در شهرکرد و زیرنظر سجاد مرادی از مربیان تیم ملی دنبال می کند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.