راحیل رمضانی شامگاه یکشنبه قبل از عزیمت به مسابقات آسیایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت سختی در پیش دارم البته تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در دوره گذشته باعث شده تا شناخت لازم را از حریفان آسیایی داشته باشم و با آمادگی مناسب گام به این رقابت ها خواهم گذاشت.
وی بیان کرد: در ماه های گذشته مراحل تمرینی خوبی را سپری کردیم و فدراسیون در این مدت حمایت های بسیار مطلوبی از ملی پوشان داشت.
رمضانی اظهار داشت: هدفم کسب بهترین جایگاه و کسب مدال در رقابت های قهرمانی آسیا است و می خواهم مدال برنز دوره گذشته خود را تبدیل به طلا کنم.
این ملی پوش رده سنی جوانان همدان خاطرنشان کرد: ترکیب بسیار خوبی از بهترین سنگنوردان کشور راهی مسابقات می شوند و خوشحالم که مربی تیم ملی نیز از همدان است.
رمضانی یادآور شد: همواره رویای مدال آوری در مسابقات جهانی را داشته ام منتهی ابتدا باید به خوش رنگ ترین نشان آسیایی دست یابم که دور از دسترس نیست.
تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان کشورمان متشکل از هشت ورزشکار و 2 همراه بامداد امروز تهران را به قصد کشور چین برای حضور در مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا ترک کرد.
این مسابقات پنجشنبه هفته جاری در شهر چونگ ‌کینگ با حضور 499 ورزشکار از 15 کشور آسیایی برگزار خواهد شد.
راحیل رمضانی سابقه کسب مدال برنز قهرمانی آسیا و چندین قهرمانی کشوری را در کارنامه خود دارد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.