به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت های پینگ پنگ قهرمانی آسیا قرار است طی روزهای 18 تا 22 فروردین در کشور چین برگزار شود که تیم های آقایان و بانوان ایران هم با 10 ورزشکار در این مسابقات حضور خواهند داشت.
در این بین تیم بانوان ایران که با پنج ورزشکار به مسابقات اعزام شده، چشم امید به دستان توانمند ندا شهسواری بانوی المپیکی کرمانشاه دارد تا برای پینگ پنگ ایران آبروداری کند.
شهسواری که تنها بانوی المپیکی پینگ ایران محسوب می شود به واسطه حضور در رقابت های 2012 لندن و 2016 ریودوژانیرو از تجربه بسیار خوبی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا برخوردار است.

** تمام توان خود را برای کسب بهترین نتایج به کار می بندم
ندا شهسواری پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در گفت و گویی کوتاه با ایرنا از آمادگی خود برای اعزام به این رقابت ها سخن گفت و افزود: حدود سه ماه است که به صورت مستمر تمرینات خود را دنبال می کنم و از شرایط خوبی برخوردارم.
وی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا یکی از سخت ترین مسابقات در دنیاست چرا که اکثر قهرمانان به نام جهان که رتبه های برتر رنکینگ جهان را نیز در اختیار دارند، آسیایی هستند.
شهسواری در پایان گفت: امیدوارم با دعای مردم و برخورد با قرعه ای مناسب در آغاز رقابت ها، حضور خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشم.
ندا شهسواری، مهشید اشتری، صبا صفری، مریم صامت و فاطمه جمالی فر ترکیب تیم بانوان و افشین نوروزی، امین احمدیان، میعاد لطفی، حمیدرضا طاهرخانی و محمدعلی رویین تن ترکیب تیم آقایان ایران را در رقابت های قهرمانی آسیا تشکیل می دهند.
فاطمه کیوانی هدایت تیم ملی بانوان و جمیل لطف الله نسبی نیز هدایت تیم آقایان پینگ پنگ ایران را برعهده دارند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.