سعدی مصطفی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا، افزود: این خسارت ها به بخش های کشاورزی، راه های مواصلاتی شهری و روستایی، ابنیه و تاسیسات، واحدهای مسکونی شهری و روستایی، تاسیسات آب، برق و فاضلاب، چاه های کشاورزی و سایر بخش ها وارد شده است.
وی اضافه کرد: پس از بررسی دقیق کارشناسی و در قالب فرم های اولیه و ثانویه، میزان دقیق این خسارت ها اعلام می شود.
سرپرست فرمانداری روانسر اظهار داشت: هم اکنون 400 خانوار ساکن در 13 روستای این شهرستان در محاصره سیلاب قرار گرفته اند و یا راه ارتباطی آنها قطع شده است.
مصطفی زاده ادامه داد: روستاهای «گرگابی، بیرداد، جبرآباد، ده میراحمد، گزارآباد، تپه زرد، سیاه سیاه، تپه کل، خرم آباد سفلی، قلعه زکریا، میرعزیزی، نهرابی و گمشتر» در بخش مرکزی این شهرستان با مشکل جدی مواجه هستند.
وی گفت: سیلاب و روان آب ها در محدوده برخی از این روستاها در حال فروکش کردن است که امیدواریم هر چه سریعتر به روستاها دسترسی پیدا کنیم.
سرپرست فرمانداری روانسر اظهار کرد: آب شرب روستاهای چناران و شاینگان در بخش مرکزی نیز دچار کدورت شده و اداره آب و فاضلاب روستایی به صورت آبرسانی سیار، آب مورد نیاز اهالی این روستاها را تامین می کند.
یک سامانه بارشی قوی از یکشنبه شب وارد آسمان کرمانشاه شد که سبب آبگرفتگی و سیل، ریزش کوه و بسته شدن بخشی از راه‌های ارتباطی استان شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی، شدت بارش‌ها تا پایان امروز ادامه دارد و تمرکز آن در شرق و جنوب شرقی استان از جمله شهرستان‌های هرسین، کنگاور، صحنه و سنقر است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.