جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب شرب روستایی، با حضور سرپرست فرمانداری حمیدیه، معاون بهره برداری اداره آبفار خوزستان، نماینده آب و برق استان، بخشدار مرکزی، رئیس اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی و مدیر اداره برق حمیدیه در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه مسئولین آبفار با اشاره به کارهای انجام شده، از اتمام و افتتاح پروژه های آب شرب روستایی و همچنین رفع مشکلات روستاهای چمیم، شارطاق ۲ و کوهه ۱ و ۲ شهرستان حمیدیه در آینده نزدیک خبر دادند.

در این نشست شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارائه شده، خواستار توجه بیش از پیش در راستای رفع مشکلات آب شرب روستای دو بخش شدند.

هاشمی رفع مشکلات آب و فاضلاب شهری را مهم برشمردند و از اتمام طرح مطالعاتی پروژه فاضلاب شهری و پیگیری جهت اختصاص اعتبار اجرای آن خبر داد.

وی در ادامه به وضعیت آب شرب روستاهای پایین دست بخش مرکزی و گمبوعه اشاره کرد و بر اتمام پروژهای آبفار و افتتاح پروژه های جدید، جهت بهرمندی مردم این دو بخش از نعمت آب شرب سالم تاکید نمود.

گفتنی است، در این جلسه نماینده سازمان آب و برق خوزستان، جهت پایدار شدن آب شرب شهری و روستایی از احداث چهار خط آب الغدیر به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان به شهرستان حمیدیه در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.