به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمد اسلامی عصر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران با حضور معاون اول رئیس جمهوری در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، تلاش مجموعه وزارت راه و شهرسازی را باز نگه داشتن راه ها در استان کرمانشاه دانست و افزود: زیرساخت های آسیب دیده استان را نیز مرمت و بازسازی می کنیم.
وی به حوزه مسکن نیز اشاره کرد و با بیان اینکه برخی از واحدهای مسکونی در استان کرمانشاه دچار خسارت شده است، گفت: تصمیماتی که در دولت در مورد بخش های مختلف از جمله خسارت به واحدهای مسکونی بر اثر سیل اتخاذ می شود در کل کشور قابل اجراست.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: واحدهای مسکونی خسارت دیده براثر سیل در استان کرمانشاه نیز مانند سایر استان های سیل زده بازسازی و جبران خسارت می شود.
اسلامی اضافه کرد: سازمان هواشناسی در زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در پیش بینی بارش و وقوع سیل به خوبی عمل کرد و توانستیم با این پیش بینی ها اقدام های پیشگیرانه ای داشته باشیم و از شدت خسارات و آسیب ها بکاهیم.
او در مورد گلایه نماینده اورامانات در باره جاده های این حوزه نیز گفت: در فصل مناسب آب و هوایی به وضعیت جاده های منطقه اورامانات نیز رسیدگی می کنیم.
وزیر راه و شهرسازی در معیت معاون اول رئیس جمهوری بعداز ظهر یکشنبه وارد استان کرمانشاه شد.
استان کرمانشاه در مجموع هشت هزار و 100 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.