علی محمد زوراوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هک اکنون (10 صبح) اکثر شهرهای استان درگیر بارش باران شده اند که البته فعلا شدت بارش ها را برای شهرهای اسلام آبادغرب، گهواره و گواور داریم.
وی ادامه داد: در شهر کرمانشاه نیز بارش ها در حال شدت گرفتن است و هرچه به ساعات ظهر نزدیک تر شویم این سامانه قدرت بیشتری پیدا کرده و بارندگی ها افزایش می یابد.
زوراوند تصریح کرد: تمرکز این سامانه بارشی بیشتر به سمت شرق و جنوب شرق استان است و پیش بینی می شود تا فردا شب عمده بارش ها در شهرهای این مناطق مانند کنگاور، صحنه، هرسین، سنقروکلیایی، بیستون و ... اتفاق بیفتد.
معاون هواشناسی استان کرمانشاه افزود: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی میانگین بارش باران طی امروز و فردا و در نواحی مختلف استان به 80 تا 100 میلی متر خواهد رسید.
وی گفت: انتظار می رود در مناطق شرق و جنوب شرق استان که تمرکز بارش ها در این نقاط است میانگین بارندگی به 120 تا 140 میلی متر برسد.
زوراوند همچنین میانگین بارش باران در شهر کرمانشاه را نیز بین 80 تا 110 میلی متر پیش بینی کرد.
از ابتدای سال زراعی جاری (اول مهر 97) تا روز 10 فروردین، میانگین بارش باران در استان به 646 میلی متر رسیده بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 107 درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز 79 درصد رشد داشته است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.