رستگار یوسفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه ظرفیت ها و امکانات شهرستان جوانرود برای پیشگیری از حوادث احتمالی سیل بسیج شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران سیل آسا، جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تشکیل و تمام دستگاه های اجرایی و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در آماده باش و پای کار هستند.
فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: از ظرفیت رسانه ها و مطبوعات محلی برای اطلاع رسانی در خصوص خطرهای احتمالی سیل و امامان جمعه و جماعات نیز برای هشدار به مردم در رابطه با خطرهای سیل و همکاری با ادارات و نهادها در روزهای پیش رو استفاده شده است.
وی به رانش زمین در تعدادی از روستاهای شهرستان جوانرود اشاره کرد و گفت: اقدام های پیشگیرانه و اسکان اضطراری برای این روستاها انجام داده ایم.
فرماندار جوانرود افزود: اکنون نیز اکیپ های امدادی در این مسیرها مستقر هستند.
یوسفی اظهارداشت: تمام نقاط حادثه خیز شهرستان جوانرود شناسایی و اقدام های پیشگیرانه در این نقاط انجام گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: لایروبی رودخانه ها، مسیل ها و بهسازی کانالها و هرجایی که نیاز بوده اقدام هایی انجام بگیرد، صورت گرفته است.
فرماندار جوانرود یادآور شد: اطلاع رسانی کافی به روستائیان و عشایر برای ممانعت و حضور در مسیر رودخانه ها و کوهها و نقاط بلند برای جلوگیری از خطر صاعقه انجام گرفته است.
یوسفی افزود: اخطاریه های لازم به کسبه و دستفروشان بازارچه داده شده و در این راستا دستفروشان و تعدادی از دکه داران بازارچه وسایل خود را تخلیه و جابجا کرده اند.
وی از همکاری مردم با مسئولان قدردانی کرد و گفت: از همکاری تنگاتنگ مردم با مسئولان را نهایت تشکر و قدردانی را دارم و انتظارمی رود مردم برای پیشگیری از این حوادث همچنان همکاری داشته باشند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.