ارشک محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های امیدهای آسیا در سطح قابل قبولی برگزار و تیم های شرکت کننده با نفرات خوبی در رقابت ها شرکت کرده بودند.
وی ادامه داد: با وجود آمادگی خوب کشتی گیران کشورهای مختلف، ملی پوشان ایران بسیار خوب و سرحال در مسابقات حاضر توانستند چندین مدال رنگارنگ برای کشورمان کسب و در نهایت روی سکوی قهرمانی قرار گیرند.
محبی همچنین در خصوص مسابقات خود نیز گفت: در این رقابت ها چهار مسابقه برگزار کردم و با پیروزی در همه آن ها موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شدم.
قهرمان رقابت های کشتی امیدهای آسیا گفت: در مسابقات اول و دوم به ترتیب کشتی گیرانی از قزاقستان و هندوستان را شکست دادم و به دیدار نیمه نهایی رسیدم که در این مرحله نیز حریفی از ترکمنستان را شکست داده و فینالیست شدم.
وی ادامه داد: در دیدار فینال هم موفق شدم حریف مغولستانی خود را با حساب 10 بر صفر شکست دهم و بر سکوی قهرمانی قرار گیرم.
محبی در پایان اظهار داشت: تیم کشتی ایران یکی از قدرت های کشتی جهان است و با مقداری توجه بیشتر از سوی مسئولان می تواند هر حریفی را شکست دهد.
تیم کشتی آزاد زیر 23 سال ایران با کسب سه طلا، سه نقره و 2 برنز و کسب 200 امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم های مغولستان و قزاقستان نیز دوم و سوم شدند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.