لیلا سیاهوشی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدال آوری در رشته های کشتی آلیش و جودو آسیا را در کارنامه ورزشی ام دارم اما می خواهم در کشتی کلاسیک به نشان جهانی برسم.
وی اضافه کرد: برای رسیدن به این مهم تمرینات منظم را در برنامه روزانه قرار داده ام و به نظرم وقت رسیدن به این هدف جهانی رسیده است.
سیاهوشی خاطرنشان کرد: البته برای رسیدن به این موفقیت نیاز به تمرین های تخصصی زیر نظر مربیان برتر کشتی بانوان کشور و تیم ملی دارم و امیدوارم هیات کشتی استان این خواسته را عملی کند.
وی افزود: در حال حاضر کشتی با چاشنی حاشیه و حرف و حدیث همراه است که انتظار می رود این مسایل پایان یابد تا بتوانیم مسیر موفقیت را به خوبی سپری کنیم.
سیاهوشی خاطرنشان کرد: پس از کسب عنوان قهرمانی کشتی کلاسیک بانوان کشور وقت این رسیده که برای میادین بین المللی آماده شویم اما ابتدا باید شرایط کشتی استان ساماندهی شود.
وی خواستار تعیین تکلیف مجمع انتخابات هیات کشتی استان همدان شد و افزود: کشتی همدان امروزه نیاز به وفاق و همدلی دارد.
این قهرمان ملی یادآور شد: کشتی بانوان باید اردوهای منظم را در دستور کار داشته باشد تا بتوانیم با آمادگی مطلوب در اردوهای تیم ملی شرکت کنیم.
لیلا سیاهوشی سابقه کشتی مدال برنز کشتی آلیش آسیا و مدال برنز جودو آسیا را در کارنامه خود دارد و سه سال نیز کاپیتان تیم ملی جودو نوجوانان کشور بوده است.
این کشتی گیر نهاوندی بهمن ماه امسال در دومین دوره رقابت های کشتی کلاسیک بانوان قهرمانی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران موفق به کسب مدال طلا شد.
در این رقابت ها و در وزن 50 کیلوگرم لیلا سیاهوشی از تیم منتخب همدان با غلبه بر پگاه سناور از استان مرکزی به مقام قهرمانی رسید.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.