به گزارش ایرنا، شهاب نادری روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان روانسر در سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: دشمنان تمام تلاش خود را بکار بسته و جنگ اقتصادی را راه انداخته اند و همه مردم و مسئولان باید با هفکری، همدلی و بصیرت در مقابله با دشمن حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: اورامانات به سمت و سوی جهانی شدن می رود و با ثبت جهانی این منطقه، تاریخ و فرهنگ مردم اورامانات به دنیا معرفی می شود.
نماینده مردم شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اضافه کرد: با ثبت جهانی منطقه اورامانات، توسعه نیافتگی این منطقه مرتفع خواهد شد.
نادری تصریح کرد: روانسر توانمندی ها و استعدادهای فراوانی در بخش های مختلف دارد و بستر توسعه و رشد و پیشرفت در آن فراهم است.
وی با بیان اینکه دانشگاه مذاهب اسلامی در استان کرمانشاه در منطقه اورامانات راه اندازی شده است، اظهار کرد: اهل تشیع و تسنن در استان کرمانشاه برای تقریب مذاهب تلاش می کنند و راه اندازی این دانشگاه گامی مهم و موثر برای تقویت ارزش های دینی است.
اورامانات به چهار شهرستان پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می شود که با حدود 300 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.
در پایان این نشست از خدمات حسین ویسمرادی فرماندار سابق روانسر قدردانی و سعدی مصطفی زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان منصوب شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.