به گزارش ایرنا؛ مجید یزدان‌پناه روز چهارشنبه در بازدید از مراکز اسکان مهمانان نوروزی در شهر کرمانشاه افزود: تا صبح روز 7 فروردین‌ در مجموع پنج هزار و 529 خانوار، 19 هزار و 903 نفر و 38 هزار نفر روز در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچنین در خصوص روند اسکان رایگان مهمانان نوروزی تشریح کرد: بعد از اعلام وزیر آموزش و پرورش و استاندار کرمانشاه، تعداد قابل توجهی از مدارس مرکز استان، مجموعه ورزشی وحدت با ظرفیت 140 تخت و اردوگاه باهنر با ظرفیت 240 تخت نیز در شهر کرمانشاه آماده پذیرش حدود 2 هزار نفر از مسافران نوروزی به صورت رایگان هستند.
یزدان پناه در ادامه افزود: باید 100 مدرسه در سایر مناطق و شهرستان‌ها را نیز به این آمار اضافه کرد که در سه روز گذشته 810 خانواده با جمعیتی بیش از چهار هزار و 600 نفر در سطح استان به صورت رایگان پذیرش شده اند و در مکان‌های سکونت موقت آموزش و پرورش استان کرمانشاه اقامت دارند.
او در خصوص آمار اسکان مهمانان نوروزی در شهر کرمانشاه نیز گفت: تا پایان روز ششم فروردین 98، تعداد سه هزار و 297 خانواده، 14 هزار و 547 نفر و 26 هزار و 514 نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان شهر کرمانشاه پذیرش شده‌اند.
گفتنی است که مجموعه‌ آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای رفاه حال مسافران نوروزی هموطن به شکل ویژه مشغول خدمت‌رسانی هستند و تمام توان خود را برای اسکان مهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی که به کرمانشاه سفر کرده‌اند، به کار می‌گیرند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت چهار هزار و 600 مدرسه با 325 هزار دانش آموز دارد.
3209/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.