جهانبخش حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخش قابل توجهی از زمین های زراعی دهستان 'بیونیج دالاهو' زیر آب رفته که اکیپ های ارزیاب برای برآورد میزان خسارت و آبگرفتگی اعزام شده است.
وی همچنین از قطعی آب شهر گهواره و سه روستای مورت علیا، سفلی و رزانه دهستان قلخانی و کدورت آب روستای سرمیران خبر داد و گفت: چشمه آب شهر گهواره زیر آب رفته و خطوط آبرسانی روستایی این سه روستا نیز براثر سیلاب آسیب دیده که شرکت آب و فاضلاب درصدد برطرف کردن این مشکل است و در حال حاضر با تانکرآب سیار کار آبرسانی به این مناطق انجام می شود.
حیدری در ادامه از تلف شدن پنج دام سنگین و 2 دام سبک در روستای سید محمد بان زرده و خسارت 120 میلیون تومانی به یک واحد پرورش ماهی در بخش ریجاب خبر داد و گفت: دیروز (دوشنبه) همچنین بر اثر شدت بارش، برق شهر ریجاب قطع شد که با تلاش ماموران شرکت برق شهرستان امروز وصل شده است.
وی همچنین از رانش زمین در چند نقطه شهرستان خبر داد و گفت: ریزش کوه در گردنه پاطاق این شهرستان نیز صورت گرفت که در اسرع وقت توسط اکیپ های راهداری شهرستان برطرف شد.
فرماندار دالاهو در ادامه وضعیت سدهای زمکان و آزادی این شهرستان را خوب برآورد کرد و بیان داشت: امروز مدیر عامل شرکت آب منطقه ای و کارشناسان امور آب استان از وضعیت سد زمکان و آزادی بازدید و آن را خوب ارزیابی کردند.
حیدری در پایان به مردم توصیه کرد از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه ها پرهیز کنند، زیرا بارش های بالا دست رودخانه ها هر لحظه ممکن است به صورت سیلاب و سیل به شکل توفانی ظاهر شود.
شهرستان دالاهو با 40 هزار نفر جمعیت در 100 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
3033/3209
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.