به گزارش ایرنا مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی ملایر روز چهارشنبه در آیین افتتاح مخزن آبرسانی روستای «حسین آباد شاملو» از توابع بخش جوکار ملایر گفت: برای تکمیل مخزن و اجرای شبکه آبرسانی این روستا 11 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
محمدرضا ترکاشوند افزود: عملیات اجرایی برای تکمیل مخزن یک‌ هزار متر مکعبی و اجرای چهار کیلومتر شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات این روستا سال گذشته از محل اعتبارات ملی آغاز شد.
وی با بیان اینکه با پیگیری نمایندگان شهرستان این طرح که در چند سال گذشته نیمه کاره باقی مانده بود، اجرایی شد بیان کرد: با بهره‌ برداری از این طرح 600 خانوار با جمعیتی حدود 2 هزار تن از مزایای آن برخوردار می شوند.
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی ملایر گفت: این مخزن یکی از بزرگترین مخازن شهرستان ملایر است که حداقل تا 30 سال آینده پاسخگوی نیاز اهالی روستای «حسین آباد شاملو» است.
ترکاشوند همچنین تعویض، اصلاح، توزیع و بازسازی پنج کیلومتر شبکه توزیع آب روستای «ازناو» با اعتبار 2 میلیارد ریال، حفر و تجهیز چاه مکانیکی و فنس کشی محوطه، اجرای 200 متر خط انتقال و رنگ آمیزی مخزن هوایی آبرسانی به روستای «گنبد» با اعتبار 2 میلیارد ریال را نیز از دیگر طرح های قابل افتتاح به صورت همزمان عنوان کرد.
وی گفت: همچنین طرح آبرسانی به روستای «حمزه‌ لو سفلی» با اعتبار چهار میلیارد ریال بهره برداری شد که اقدامات حفر چاه دهانه گشاد، اجرای 400 متر خط انتقال، تجهیز چاه، اجرای خط برق و نصب ترانس، نصب کلریناتور و تله متری اجرا شد.
به گزارش ایرنا، در این روز همچنین طرح های دهیاری های بخش جوکار با اعتباری بیش از 38 میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی جوکار با اعتبار چهار میلیارد ریال، سالن غذاخوری دبیرستان خیام جوکار با اعتبار 6 میلیارد ریال نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.
در ششمین روز از ایام دهه فجر 10 طرح عمرانی با اعتبار 213 میلیارد و 196 میلیون ریال در سطح شهرستان ملایر به بهره برداری رسید.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.