به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان امروز (چهارشنبه) به ریاست رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور نصرتی دبیر فدراسیون و 16 عضو مجمع در سالن شهید هادییان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد.
در انتخابات این مجمع، آرش بیدل و سعید نظرپور برای ریاست چهارساله بر هیات بدمینتون کرمانشاه با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان این بیدل بود که توانست با کسب 9 رای از 16 رای ماخوذه ریاست هیات را کسب کند.
حدود 2 هفته پیش نیز این مجمع برای انتخاب رئیس جدید هیات بدمینتون تشکیل شده بود اما پس از سه بار رای گیری و برابر شدن آراء بیدل و نظرپور و بی نتیجه ماندن انتخابات، این مجمع امروز تکرار شد.

** برای تیمداری در لیگ برتر تلاش می کنیم
رئیس جدید هیات بدمینتون استان کرمانشاه پس از انتخابش با قدردانی از اعتماد اعضای مجمع برای سپردن ریاست هیات به وی، گفت: تلاش می کنیم تا با کمک اعضا و جذب اسپانسر بتوانیم بازهم در لیگ برتر تیمداری کنیم.
آرش بیدل با بیان اینکه بدمینتون کرمانشاه برای موفقیت نیاز به همدلی بیشتر دارد، تصریح کرد: با اتحاد و همدلی می توانیم برنامه های هیات را در چهار سال پیش رو به خوبی مدیریت و تلاش کنیم به یکی از هیات های نمونه کشوری تبدیل شویم.
وی همچنین احداث یک سالن جدید برای هیات در کنار سالن قدیمی و اجرای طرح استعدادیابی را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که با جدیت از سوی وی دنبال می شود.
بیدل در پایان فعال کردن تمامی هیات های شهرستانی و برگزار مسابقات در آن ها از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که برای رونق بدمنیتون استان دنبال خواهد شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.