به گزارش ایرنا، دکتر تورج ملک محمدی روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی همدان اظهار داشت: این ویژگی سبب شده تا در اغلب انتخابات هیات ها شاهد تک کاندیدا باشیم چرا که عملکرد درخشان آنها موجب اخذ اکثریت آرا می شود.
وی بیان کرد: امروزه هیات های پزشکی ورزشی با خدمات دهی بسیار مطلوب به ورزشکاران و مربیان، شرایط خوبی را برای رشد و پیشرفت ورزشی آنها مهیا ساخته اند.
ملک محمدی با تمجید از عملکرد هیات پزشکی ورزشی همدان افزود: این استان یکی از هیات های پیشتاز در سطح کشور را داراست و رویکرد آموزشی پژوهشی این هیات باید الگوی سایر استان ها باشد.
وی افزود: هیات هایی که هدفگذاری مطلوب در انجام فعالیت های مختلف پزشکی ورزشی داشته باشند، به طور قطع می توانند کمک شایانی به ورزش استان ها کنند.
ملک محمدی خاطرنشان کرد: توجه جدی مدیران ورزش استان ها به هیات های پزشکی ورزشی نیز بسیار حایز اهمیت است که در این راستا تقدیر ویژه از دستگاه ورزش همدان داریم.
وی با تاکید بر لزوم همکاری ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا با هیات های پزشکی ورزشی در ارزیابی سطح جسمانی و بدنی، گفت: هیات های پزشکی استان ها بازوان توانمند فدراسیون هستند که حداکثر توان خود را برای خدمت به ورزشکاران قرار می دهند.
هیات پزشکی ورزشی همدان در این مجمع با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی کشور از رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اهدای جوایزی تجلیل کردند.
ملک محمدی در پایان این مجمع از پایگاه قهرمانی ورزش همدان بازدید کرد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.