به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی همدان امروز یکشنبه با حضور غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون روستایی کشور و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی پور این شهر برگزار شد.
مهرداد نادری فر تنها کاندیدای این انتخابات با کسب 17 رای از 17 رای ماخوذه برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات روستایی و بازی های بومی و محلی استان همدان انتخاب شد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مجمع گفت: توجه به ورزش روستاها زمینه ساز کشف استعدادهای نخبه ورزش است.
رسول منعم افزود: در میان روستاییان ظرفیت و استعداد‌های خوبی در حوزه ورزش وجود دارد و توجه ویژه به رشد و توسعه ورزش روستایی داریم.
وی با اشاره به اینکه ورزش می‌تواند اتحاد و همدلی را در تمامی عرصه‌ها ایجاد کند، افزود: همه باید کمک کنند تا در توسعه ورزش از ایده‌های جدید بهره ببریم و بتوانیم جوانان را در همه رشته‌های ورزشی جذب کنیم.
وی با اشاره به نقش ورزش در سلامتی روح و جسم افراد جامعه، بر ضرورت توجه به جایگاه ورزش روستایی تاکید کرد و افزود: در میان روستاییان ظرفیت و استعداد‌های خوبی وجود دارد و با حمایت و همراهی فرمانداران گام‌های موثری را در جهت شکوفایی این استعداد‌ها شکل گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ورزش روستایی همدان در دو بخش همگانی و قهرمانی فعالیت چشمگیری دارد و جزو افتخارآفرینان استان به شمار می روند.
وی اضافه کرد: البته برای توسعه بهتر ورزش‌های روستایی نیازمند حمایت دهیاران هستیم ضمن اینکه برنامه ریزی هیات های شهرستانی برای برقراری تعامل مناسب بسیار حائز اهمیت است.
وی توجه به ورزش محلات و حضور دهیاران روستاها را باعث رونق بیشتر ورزش روستایی دانست که علاوه بر بروز استعداد های ورزشی می تواند در ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی در محیط های روستایی موثر باشد.
هم اینک هشت هزار ورزشکار در ورزش های روستایی و بومی محلی همدان فعالیت دارند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.