به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «محمد حیدری» روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارش ها که از ساعات اولیه بامداد امروز به شکل باران و برف در بیشتر نقاط استان آغاز شده همچنان در اکثر محورهای برون شهری ادامه دارد.
وی افزود: شدت بارش باران و برف در جاده های استان به گونه ای است که می توان گفت تمامی محورهای کرمانشاه لغزنده بوده و در نقاط سردسیر تردد با زنجیر چرخ بهتر انجام می شود.
سرهنگ حیدری گفت: براساس گزارش همکاران تردد از محورهای اورامانات و دالاهو به اسلام آبادغرب، گردنه عین الکش به سمت کمربندی شرقی کرمانشاه و هعمچنین بیستون به سنقروکلیایی بعلت بارش سنگین برف با کندی مواجه است.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: با تلاش راهداران تمامی راه های اصلی باز است ولی ممکن است برخی راه های فرعی و روستایی به علت بارش سنگین برف مسدود شده باشد که همین موضوع می طلبد شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
وی ادامه داد: رانندگانی که قصد مسافرت دارند حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم ایمنی و ترمز و لاستیک خودروی خود اطمینان کامل داشته باشند.
حیدری همچنین ضمن درخواست از رانندگان در خصوص خودداری از سرعت و سبقت های غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب، گفت: 65 تیم پلیس در جاده های استان برای کمک به رانندگان و همچنین برخورد با افراد متخلف حین رانندگی حضور دارند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.