صادق مطاعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه زمان و مکان برگزاری این جشنواره و جزئیات آن بعدا اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: به احتمال زیاد این جشنواره در فصل تابستان سال 98 برگزار شود.
او ایجاد انگیزه در میان مسئولان و فعالان حوزه روابط عمومی شهرداری های استان را مهمترین هدف برگزاری این جشنواره دانست و گفت: پیش درآمد برگزاری این جشنواره برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با حوزه روابط عمومی است که در دستور کار شورای اطلاع رسانی شهرداری های استان قرار گرفته است.
او هدف از تشکیل شورای اطلاع رسانی شهرداری استان را ایجاد انسجام و نظم به منظور اطلاع رسانی اقدامات شهرداری های استان اعلام کرد و افزود: اکنون در زمینه اطلاع رسانی در شهرداری های استان شاهد نوعی بی نظمی و ضعف هستیم که تلاش می کنیم در این شورا این خلاء ها را برطرف کنیم.
وی با اشاره به برگزاری دومین جلسه این شورا در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، توضیح داد که در این جلسه که با دستور کار ستاد استقبال از نوروز روابط عمومی های شهرداری های استان برگزار شد، مقرر گردید که 32 ساعت دوره آموزشی برای روابط عمومی ها در سال آینده برگزار شود.
او به تشکیل سه کمیته مرتبط در ذیل شورای اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: کمیته آموزش و پژوهش با مسئولیت بهزاد خالوندی کارشناس روابط عمومی استانداری، کمیته ارزیابی و نظارت با مسئولیت زهرا برفی مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان و کمیته تبلیغات و انتشارات با مسئولیت محسن یاری کارشناس روابط عمومی شهرداری مرکزی کرمانشاه تشکیل شد.
او آموزش مسئولان و فعالان روابط عمومی های شهرداری های استان را در دستور کار این شورا دانست و گفت: در طول سال و براساس نیاز، دوره های آموزشی مرتبط برگزار می کنیم.
رئیس شورای اطلاع رسانی شهرداری های استان کرمانشاه در ادامه گفت: در دومین جلسه این شورا بر انعکاس فعالیت های شهرداری ها در ایام نوروز در سطح رسانه ها نیز تاکید شد و مقرر شد روابط عمومی شهرداری ها در راستای آماده سازی هرچه بهتر شهر برای نوروز از جمله چیدمان سفره هفت سین، گل کاری و نور پردازی میادین تلاش کنند.
مطاعی، تهیه ویژه نامه نوروز و بروشورهایی با رویکرد معرفی شهرها، نصب تابلوهای موقت راهنمای مسیر
، تببین یک شعار به نام شهرستان و درج در بنرها و تبلیغات، نصب ریسه و پرچم رنگی، استفاده از رسانه در ستاد استقبال از نوروز را از دیگر مصوبات دومین جلسه شورا ذکر کرد.
او همچنین یاداوری کرد که روابط عمومی شهرداری ها باید نقش پررنگتری در ایجاد ارتباط بین مردم و شهردار و مجموعه شهرداری ایفا کنند و زمینه برگزاری ملاقات های مردمی با شهرداران را فراهم نمایند.
وی بر ارتباط هرچه بهتر و بیشتر روابط عمومی شهرداری های استان با خبرنگاران و اهالی رسانه و استفاده از تجربیات و پتانسیل آنها در حوزه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: فعالیت های شهرداری باید به اطلاع مردم برسد و همچنین انتظارات، انتقادات و پیشنهادات مردم از طریق رسانه ها نیز باید مورد توجه شهرداری ها قرار گیرد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت 34 شهر و 2 هزار و 622 روستا دارد.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.