مادح بهرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شهرستان جوانرود 21 هزار و 123 مشترک داریم که از این تعداد 15 هزار و 888 مشترک مربوط به شهر و پنج هزار و 235 مشترک هم مربوط به روستاها است.
وی بهره گیری از فن آوری خط گرم و استفاده از نظرات نیروهای مجرب را از مهمترین علل کمترین زمان خاموشی در جوانرود عنوان کرد.
مدیر توزیع نیروی برق جوانرود با بیان اینکه این شهرستان از ابزارها و فن آوری های نوین روز برخوردار است، اظهارداشت: قویترین و بروزترین سامانه GIS (جی آی سی) و از تکنولوژی مادون قرمز و حرارتی برای تشخیص عیوب شبکه وازنرم افزار Pm (پی ام) برای اولین بار در استان کرمانشاه استفاده می کنیم.
بهرامی در ادامه اظهار داشت: بارندگی، وزش باد، یخبندان و افزایش مصرف از جمله تهدیدهایی است که در فصل های مختلف سال شبکه های برق را تهدید می کند که در این راستا اقدام های پیشگیرانه انجام می گیرد.
وی یادآورشد: از اول سال جاری تاکنون 20 میلیارد ریال برای توسعه و تعمیر و اصلاح و بهینه سازی شبکه های نیروی برق شهرستان جوانرود انجام گرفته است.
مدیر توزیع نیروی برق جوانرود به زلزله آبان ماه 96 کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این حادثه نزدیک به یک هزار و 500 محل اسکان اضطراری و سه هزار و 500 اسکان موقت برای آسیب دیدگان از زلزله ایجاد شد.
بهرامی افزود: با توجه به مهاجرت زلزله زدگان استان کرمانشاه به شهرستان جوانرود، نصب 6 دستگاه پست برق در دستور کار قرار گرفته است.
وی در خصوص برقرسانی به واحدهای مسکن مهر و شهرک های جدیدالتاسیس نیز گفت: در صورت درخواست متقاضی کمتر از یک ماه به این نقاط برقرسانی می شود و هم اکنون هیچ منطقه ای نداریم که برقرسانی نشده باشد.
مدیر توزیع نیروی برق جوانرود افزود: تمام روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از نعمت برق بهره مندند.
بهرامی اظهارداشت: 100 درصد شبکه های شهر و 40 درصد شبکه های روستاها خود نگهدار هستند.
وی بر صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرد و یادآور شد: اگر مردم 10 درصد صرفه جویی کنند هیچ مشکلی در خصوص خاموشی نخواهیم داشت.
شهرستان جوانرودبا بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.