به گزارش ایرنا، احمد محمدی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان و اعضای شورای روحانیت شهرستان روانسر افزود: پیش از انقلاب 95 مسجد در مناطق اهل سنت استان کرمانشاه وجود داشت اما هم اکنون بیش از 500 باب مسجد در این مناطق وجود دارد.
وی تصریح کرد: دشمنان این آب و خاک برای وحدت، مذهب، باورهای دینی، خانواده و مدرسه و جوانان ما نقشه های شومی دارند که باید متولیان امور دینی در عرصه حضور پر رنگ تری داشته باشند.
جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ادامه داد: دشمنان امروزه در قالب برگزاری کلاس های قرآنی، افکارهای غلط و تکفیری را به جوانان انتقال می دهند.
محمدی اضافه کرد: در دوران جمهوری اسلامی روحانیت ارزش و جایگاه والایی پیدا کرده و روحانیون آزادی عمل دارند بنابراین باید با حساسیت بیشتری فعالیت کنیم.
وی اظهار داشت: شورای روحانیت در سال 64 در استان کرمانشاه و با هدف پاسخگویی به مسائل شرعی، پاسداری از مذهب امام شافعی، ایجاد وحدت رویه در اعلام فتاوا و پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان تشکیل شده است.
فرماندار روانسر نیز گفت: آحاد جامعه در تامین امنیت و آرامش نقش اصلی و اساسی را بر عهده دارند و امنیت کشور نیازمند وحدت و صمیمیت بیشتر است.
حسین ویسمرادی افزود: برای انسجام، وحدت و امنیت جامعه به همراهی و همفکری بیشتر روحانیون نیاز داریم.
وی تصریح کرد: روحانیون با روشنگری و بصیرت افزایی نقش کلیدی را در امنیت و وحدت کشور دارند و نقش اجتماعی آنها انکار ناپذیر است.
در پایان این نشست حکم مسئولیت اعضای شورای روحانیت و افتا شهرستان روانسر اعطا شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری مشال غربی کرمانشاه واقع شده است.
8066/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.