به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی پنجشنبه در نخستین جشنواره هنری ادبی 'دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی' که در سالن شهید آخوندی شهر بسطام برگزار شد، تصریح کرد: ثروت این ملت فرهنگیان هستند و تا زمانی که سایه پربرکت خود را بر این سرزمین دارند، مملکت در برابر توطئه های دشمنان آسیب ناپذیر است.
وی ادامه داد: روزی در این کشور به دانش آموزی اجازه داده نمی شد برنامه ای اجرا کند مگر اینکه متعلق به خانواده ای خاص و حکومتی بود اما اکنون این امکان برای همه دانش آموزان فراهم بوده و امید است بتوان از این سرمایه ها برای توسعه کشور به خوبی استفاده کرد.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه اگر به درستی از توانایی معلمان استفاده شود، جامعه ای پویا خواهیم داشت، تأکید کرد: در جامعه پویا دانش آموز مأموریت خود را به عنوان نقش و جایگاه اجتماعی اش تعریف می کند و چنین جامعه ای سعادتمند خواهد بود.
محمدی اضافه کرد: در حالی که اخلاق از جامعه جهانی رخت بربسته مفتخریم که اخلاق زهرایی را در جامعه خود پیاده می کنیم و برای پیاده شدن این نوع تعلیم و تربیت بی شک دشمنان چالش هایی را ایجاد می کنند.
وی افزود: استکبار از 2 جهت اقتصادی و از بین بردن هویت اسلامی، جامعه ایران را تحت فشار قرار می دهد تا تسلیم شود اما این مردم 22 بهمنی را خلق می کند که همه دنیا از گفته های خود پشیمان شوند.
فرماندار شاهرود تاکید کرد: تا زمانی که روحیه استقامت و انقلابی گری در بین مردم ایران موج می زند، آسیب پذیر نخواهند بود.
در این جشنواره از بیش از 90 نفر از دانش آموزان برتر منطقه ای و استانی در شاخه های علمی و پرورشی هنرستان دخترانه حجاب و دبیرستانها دخترانه ام الائمه ، دستغیب و 12 بهمن شهر بسطام تقدیر شد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.