به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری روز پنجشنبه در نشست با مسئولان انجمن اسلامی مدارس یزد افزود: هوشیاری نسل جوان سد محکمی در برابر اهداف پلید دشمنان قسم‌خورده انقلاب و ارزش‌های دینی و انقلابی است.
وی بابیان اینکه نسل جوان گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری آماده ایثار و فداکاری درراه تحقق برنامه‌های نظام هستند، ادامه داد: انجمن‌های اسلامی تشکلی ولایی و انقلابی است و اعضای آن نمونه هستند.
فرماندهی انتظامی یزد گفت: حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و پرورشی و انجام برنامه‌های موردنیاز در مدارس می‌تواند نظام را دررسیدن به اهداف متعالی که دارد یاری دهد.
میرحیدری تصریح کرد: دشمنان بعد از شکست در بخش‌های مختلف برای ضربه زدن به‌نظام وارد فاز فرهنگی شدند، قطعاً هوشیاری مردم، خانواده‌ها و نسل جوان موجب شکست آن‌ها می‌شود.
وی پاسخگویی به مطالبات دانش‌آموزان را جزو برنامه‌های مهم نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به برنامه‌ها و انجام خوب وظایف به همکاری و مشارکت دانش‌آموزان نیاز است .
همچنین رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد گفت: همزمان با سال تحصیلی 98 - 97 ، 300 قرارگاه دانش‌آموزی با حضور علاقه‌مندان در مدارس دوره اول و دوم متوسطه دخترانه و پسرانه این استان راه‌اندازی شد.
حسین میر شریف افزود: در این قرارگاه‌ها، فعالیت‌های موردنیاز اعضا با همکاری سایر بخش‌های مدارس برای ارتقای دینی و فرهنگی دانش‌آموزان انجام می‌شود.
وی همچنین از تشکیل و فعالیت 10 هیات دانش‌آموزی انصار المهدی (عج) در شهرستان‌های استان خبر داد که سالانه به مناسبت‌های مختلف برنامه مداحی و عزاداری برگزار می‌کنند.
پنج هزار دانش‌آموز یزدی عضو انجمن‌های اسلامی مدارس هستند.
استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 250 هزار دانش‌آموز دارد که در یک هزار و 900 مدرسه مشغول تحصیل هستند.
7536/ 2047




***
به گزارش ایرنا، سردار سرتیب دوم محمدرضا میرحیدری روز پنجشنبه در نشست با مسئولان انجمن اسلامی مدارس یزد افزود: هوشیاری نسل جوان سد محکمی در برابر اهداف پلید دشمنان قسم خورده انقلاب و ارزش های دینی و انقلابی است.
وی با بیان اینکه نسل جوان گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده ایثار و فداکاری در راه تحقق برنامه های نظام هستند، ادامه داد: انجمن های اسلامی تشکلی ولایی و انقلابی است و اعضای آن نمونه هستند.
فرماندهی انتظامی یزد گفت: حضور دانش آموزان در عرصه های علمی، فرهنگی و پرورشی و انجام برنامه های مورد نیاز در مدارس می تواند نظام را در رسیدن به اهداف متعالی که دارد یاری دهد.
میرحیدری تصریح کرد: دشمنان بعد از شکست در بخش های مختلف برای ضربه زدن به نظام وارد فاز فرهنگی شدند، قطعا هوشیاری مردم، خانواده ها و نسل جوان موجب شکست آنها می شود.
وی پاسخگویی به مطالبات دانش آموزان را جزو برنامه های مهم نیروی انتظامی دانست و خاطر نشان کرد: برای رسیدن به برنامه ها و انجام خوب وظایف به همکاری و مشارکت دانش آموزان نیاز است .
همچنین رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد گفت: همزمان با سال تحصیلی 98 - 97 ، 300 قرارگاه دانش آموزی با حضور علاقه مندان در مدارس دوره اول و دوم متوسطه دخترانه و پسرانه این استان راه اندازی شد.
حسین میرشریف افزود: در این قرارگاه ها، فعالیت های مورد نیاز اعضا با همکاری سایر بخش های مدارس برای ارتقای دینی و فرهنگی دانش آموزان انجام می شود.
وی همچنین از تشکیل و فعالیت 10 هیات دانش آموزی انصارالمهدی (عج) در شهرستان های استان خبر داد که سالانه به مناسبت های مختلف برنامه مداحی و عزاداری برگزار می کنند.
پنج هزار دانش آموز یزدی عضو انجمن های اسلامی مدارس هستند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 250 هزار دانش آموز دارد که در یکهزار و 900 مدرسه مشغول تحصیل هستند.
7536/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.