به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های ابزارسازان درمانگر و کوچین عصر امروز (جمعه - 3 اسفند) در سرسرای تختی کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با حساب 85 بر 75 مقابل حریف قدرتمند خود صاحب برتری شود.
در این مسابقه مهیج 2 تیم از همان ابتدا هجومی کار را آغاز کردند و ولی ابزارسازان درمانگر با استفاده بهتر از موقعیت های خود و پرتاب های دقیق تر توانست کم کم از حریف فاصله گرفته و در نهایت با 10 امتیاز اختلاف بر حریفش چیره شود.
مسابقه دوم تیم های ابزارسازان درمانگر و کوچین روز پنجشنبه هفته آینده (9 اسفند) در شهر آمل برگزار می شود و اگر تیم کرمانشاهی در این دیدار نیز صاحب برتری شود صعودش به رقابت های لیگ برتر قطعی خواهد شد.
در صورت پیروزی تیم کوچین آمل در مسابقه هفته آینده، دیدار سوم 2 تیم که بازهم به میزبانی آمل برگزار می شود، تکلیف تیم صعود کننده به رقابت های لیگ برتر فصل آینده را مشخص خواهد کرد.
نماینده کرمانشاه در دور مقدماتی از 10 مسابقه خود صاحب هفت پیروزی و سه شکست شد تا با کسب 17 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم به مرحله پلی آف صعود کند.
تیم ابزار سازان درمانگر در مراحل اول و دوم پلی آف نیز با پیروزی برابر تیم های امید و اکسون تهران به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافت.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.