به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قصرشیرین در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی که در هنرستان الوند قصرشیرین با حضور جمعی از مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت که در این اردوی سه روزه دانش آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، طلاییه، دوکوهه، فکه و دیگر مناطق بازدید می کنند.
مرادعلی تاتار افزود: هدف از اعزام این کاروان آشنایی دانش آموزان با مناطق عملیاتی و درک سیره شهدا است زیرا عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
وی اظهار داشت: قصرشیرین مطهر به خون شهداست و دانش آموزان در این سفرهای زیارتی سفیران شهرستان هستند و این اردوها ظرفیت های بزرگ خودسازی و درس گرفتن از مقام شهداست .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز گفت: هدف از این سفر تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی است.
سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی افزود: شهدا با نثار خون خود سرافرازی را به ما هدیه دادند و امروز ما وظیفه داریم رهرو آن ها باشیم.
وی اظهار داشت: در این سفر برنامه های متنوع فرهنگی برای دانش آموزان پیش بینی شده است.
این مقام مسئول گفت: امروز دشمن به دنبال تخریب و تضعیف روحیه دینی دانش آموزان است و از این رو اردوی راهیان نور عاملی برای تقویت ارزش های دینی در بین نسل جوان است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، سه هزار و 600 دانش آموز دارد که در 48 مدرسه شهری و روستایی و 6 مدرسه عشایری در قالب 176 کلاس درس زیرنظر 400 مربی مشغول تحصیلند.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.