به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حمزه فلاح روز سه شنبه در مراسم افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کردستان در سال تحصیلی جدی اظهار کرد: امروز دشمنان از راه های گوناگون فکر، ذهن و اندیشه جوانان ما را نشانه گرفته و در صدد هستند با هر ترفندی به اعتقادات و باورهای آینده سازان کشور لطمه وارد کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید روشنگری های لازم به نسل جوان در زمینه توطئه های دشمنان داده شود، افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور و آشنایی قشر جوان جامعه با رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا و رزمندگان می تواند در خنثی سازی این توطئه ها تاثیرگذار باشد.
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: اگر نسل جوان ما با نیت شوم دشمنان آشنایی پیدا کنند و به این باور برسند که توطئه های دشمن تمامی ندارد، هیچگاه در دام ترفندها و دسیسه های انان قرار نخواهند گرفت.
سردار فلاح خطاب به دانش آموزان گفت: حضور در یادمان های دفاع مقدس توفیق بزرگی است که نصیب شما شده و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تلاش کنید راه شهدا و رزمندگان را در دفاع از این آب و خاک ادامه دهید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این آیین گفت: اردوهای راهیان نور فرصت مغتنمی برای دانش آموزان است و آنها می توانند در این سفر و اردوی علمی و معنوی از شهدا و رزمندگان درس ایثر و از خود گذشتگی بیاموزند.
سرهنگ عیسی رحیم زاده افزود: یادمان های دفاع مقدس گنجینه ای از رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا و رزمندگان است و هر کدام از دانش آموزان به اندازه طرفیت خود می توانند از این گنجینه بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، امسال 12 هزار نفر از دانش آموزان کردستانی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام می شوند از این میان 9 هزار نفر از مناطق عملیاتی شمال غرب و غرب کشور و سه هزار نفر نیز از یادمان های مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد
بر این اساس امروز 290 نفر از دانش آموزان دختر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با بدرقه مسئولان استانی و شهرستانی عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.