مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در مراسم بدرقه از این کاروان که با حضور مسئولان در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: 300 نفر از دانش آموزان دبیرستان های دوره دوم دخترانه از جمله الغدیر، فاطمه الزهرا(س)، کوثر، تیزهوشان شیخ مفید، نرجس، امامت و شاهد مرضیه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.
علی یزدان پناه افزود: این دانش آموزان با هفت دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شده و طی سه روز ضمن بازدید از آثار دوران جنگ تحمیلی ، در برنامه های فرهنگی پیش بینی شده شرکت می کنند.
وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این اردوی معنوی ،انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جوان و آشنا کردن آنها با سیره، منش و آرمان های شهدا ی 8 سال دفاع از ارزشهای اسلامی است .
وی تصریح کرد: اردوی راهیان نور ، مهترین راه برای مقابله با تهاجم نرم استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
مدیر آموزش و پرورش پاکدشت گفت : اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس باعث تعمیق شناخت ارزش های این دوران شده و جوانان و آینده سازان نظام را بیش از پیش با رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام آشنا می سازد.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
بیش از 60 هزار دانش آموز در مدارس پاکدشت به تحصیل می پردازند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانیIRNATEHRANهمراه شوید.
خبرنگار: سیدحسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.