به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قصرشیرین در این جشنواره با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تجلیل از مردم حماسه ایران و بخصوص مرزنشینان قصرشیرین برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: قصرشیرین نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی است و مردم این شهرستان همواره افتخارآفرینی های بزرگی را از ابتدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن داشته اند.
مرادعلی تاتار افزود: این شهرستان در زلزله 7.3 ریشتری پارسال و 2 زلزله 6.4 و 5.9 ریشتری امسال قصرشیرین و گیلانغرب، متحمل خسارت هایی شد اما هیچ کدام از این حوادث تلخ نتوانست خللی در اراده آهنین شیرزنان و دلاورمردان این خطه به وجود بیاورد و هم اکنون مردم جانانه در عرصه های مختلف و میادین علمی، ورزشی و .... درخشش خوبی دارند.
وی گفت: قصرشیرین با توجه به آب و هوای بسیار خوب و مطبوع در زمستان می تواند محلی برای برگزاری اردوهای تیم های ورزشی و مسابقات داخلی و بین المللی باشد.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: این شهرستان زیرساخت های بسیار خوبی در زمینه اماکن اقامتی و ورزشی برای ورزشکاران دارد که در مجموع شرایط را برای برپایی رقابت های ورزشی و تبدیل آن به کمپ برگزاری اردوهای ورزشی در زمستان دارد.
وی گفت: هم اکنون 20 هیات فعال ورزشی آقایان و 16 هییات ورزشی فعال در بخش خانم ها در شهرستان داریم و این شهرستان ورزشکاران مستعدی دارد که حائز عناوین مختلف در میادین داخلی و بین المللی در رشته های ورزشی هستند.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در سخنانی گفت: قصرشیرین دارای ورزشکاران بسیار بزرگی است که افتخارآفرینی هایی زیادی داشته اند.
محمد حسین زاده افزود: شهرستان قصرشیرین در زمینه ورزش بانوان دارای توانمندی های بسیار خوبی است زیرا زنان این منطقه همان طور که در زمان هشت سال دفاع مقدس در کنار مردان حماسه آفریدند اینک نیز در زمینه ورزشی استعدادهای درخشانی دارند و حضور 16 هیات فعال ورزشی خانم ها گواهی بر این ادعاست.
وی گفت: قصرشیرین می تواند محلی برای برگزاری اردوهای تیم های ملی با هزینه پایین باشد زیرا این شهرستان اقلیم و شرایط مناسبی دارد که می تواند پاسخگوی نیاز ورزشکاران تیم های ملی برای برگزاری تمرین ها باشد.
در این جشنواره هریک از تیم هایی مختلف ورزشی بانوان چندین دقیقه به اجرای تمرین و حرکات ورزشی پرداختند و در پایان از تیم های برتر و سرپرستان تیم ها با اهدای جوایزی تجلیل شد.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 2 هزار و 208 ورزشکار سازمان یافته و 20 هیات ورزشی فعال دارد که مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده ، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.