به گزارش ایرنا، سردار حسن حسن‌زاده در همایش چهلمین فجر فاطمی که امروز (پنجشنبه) با حضور یک هزار نفر از بسیجیان خواهر سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران و مادران شهدا برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون هزار پروژه عمرانی به پایان رسیده که در ایام دهه فجر اکثر آنها افتتاح خواهد شد.
وی با بیان اینکه پروژه های محرومیت زدایی با هدف کاهش مشکلات و معضلات در این مناطق است، افزود: در آستانه برگزاری جشن فجر چهل سالگی انقلاب قرار داریم در حالی که تمامی دشمنان ما آرزو داشتند این ایام را نبینیم.
وی تصریح کرد :ملت ایران علیرغم فشارهایی که در جامعه وجود دارد باز هم با یک نشاط انقلابی به پیشواز جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی می روند.
سردار حسن حسن‌زاده افزود: امسال تمامی برنامه‌های جشن انقلاب از چهل روز مانده به 22 بهمن آغاز شده و این ایام برنامه‌ها به دلیل حجم زیاد، فشرده تر هم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در ایام دهه فجر از سوی سپاه سیدالشهدا استان تهران برگزار می شود، عنوان کرد: 40 برنامه به صورت محوری در تمام شهرستان‌های استان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران یادآور شد: تقارن دهه فجر انقلاب با ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبیین نقش و جایگاه زنان در انقلاب، اسلام و دفاع مقدس به شمار می رود.
وی ادامه داد: زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش تربیتی و انسان سازی را بر عهده داشتند و توانستند مردانی شجاع، قهرمان و مبارز را تربیت کنند.
سردار حسن زاده تصریح کرد: مانایی انقلاب اسلامی در طول چهل سال پیروزی آن به وسیله زنانی انجام شد که الگوی آنان حضرت زهرا (س) است.
وی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه بیش از 50 درصد جامعه را زنان تشکیل می دهند نقش آنان برجسته، تاثیرگذار و بدون اغراق مهم به شمار می رود.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: مادر، همسران و خواهران شهدا با شجاعت غم از دست دادن عزیزان خود را تحمل کردند و برای حضور مردان خود در جبهه‌ها آنان را تشویق می‌کردند.
وی در ادامه به برگزاری مراسم میلاد پنجاه و هفتی‌ها در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود:در تمامی شهرستان‌های استان تهران مراسم تجلیل و تقدیر از متولدین سال 57 برگزار خواهد شد.
سردار حسن زاده عنوان کرد: با وجود تمامی تحریم های ظالمانه و تهدیدهای مختلف اما در طول 40 سال انقلاب اسلامی، ملت ایران توانستند در عرصه‌های مختلف توسعه و پیشرفت داشته باشند که این امر با اراده، اقتدار و اعتماد به نفس ملی محقق شد.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران توانمند، هوشمند و بابصیرت بوده و امروز جزء ملت‌های سربلند محسوب می‌شوند، افزود: کشور ایران امروزه جزء کشورهایی است که بیشترین مشارکت را در عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی دارد.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران یادآور شد: یکی از مهمترین وظایف سپاه تضمین مانایی انقلاب است و این کار را با چند برنامه دنبال می کند.
وی مشارکت و حضور مردم در طول 40 ساله انقلاب اسلامی را مهم و موثر ارزیابی کرد و گفت: مردم در عرصه‌های مختلف ایفای نقش کردند و توانستند با حضور خود تمامی توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی کنند.
در پایان این مراسم از 40 مادر شهید هشت سال دفاع مقدس تجلیل و تقدیر شد.
همایش چهلمین فجر فاطمی که امروز (پنجشنبه) با حضور یک هزار نفر از بسیجیان خواهر سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران و مادران شهدا در حسینیه فاطمه الزهرا (س) در شهرری برگزار شد.
1970 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.