به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد هرمزگان احمد پایان روز یکشنبه افزود: این مبلغ برای حق بیمه تامین اجتماعی 2 هزار و 772 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اختصاص یافته است.
وی بیان داشت: هم اکنون یک هزار و 557 زن سرپرست خانوار و یکهزار و 215 نفر از مجریان طرح های اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان دارای بیمه هستند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد در توانمند سازی خانوارهای زیرپوشش بهره ‌گیری از بیمه تامین اجتماعی است تا بتوانند از مزایای حق بازنشستگی استفاده کنند.
پایان اضافه کرد: 116 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال 97 تاکنون، بازنشسته و مستمری ‌بگیر تامین اجتماعی شده‌اند.
وی گفت: هدف از اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی را تلاش در خصوص توانمندی و ارتقای سطح اعتماد به ‌نفس، امید به آینده ‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی مددجویان زیرپوشش اعلام کرد.
این مسوول یادآورشد: تمام بیمه ‌شدگان زنان سرپرست خانوار با داشتن 10 سال سابقه و 55 سال سن و مردان بالای 60 سال سن از بازنشستگی و مستمری بازنشستگی بهره ‌مند می ‌شوند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.