مرادعلی تاتار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در راهیمایی یوم الله 22 بهمن افزود: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی دشمنان مصمم تر از گذشته برنامه های خود را برای مقابله با پیشرفت جمهوری اسلامی ایران توسعه داده اند و با سلاح تحریم و جنگ بزرگ اقتصادی به مبارزه با ملت ایران اسلامی برخاسته اند.
وی اظهار داشت: ناکامی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار در طول 40 سال گذشته سبب شده تا هر ساله به بهانه ای مردم را از انقلاب و آرمان های آن مایوس کنند اما مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی همچنان با حضور خود سد محکمی در برابر توطئه های غرب بوده اند.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود از پشتوانه والای مردمی برخوردار بوده و برهمین اساس با رهبری ولی امر مسلمانان جهان، تا رسیدن به دست صاحب اصلی آن نیز پیش خواهد رفت.
تاتار اضافه کرد: مردم شهیدپرور و مرزدار قصرشیرین که سابقه ای تاریخی در مبارزه با طاغوت دارند همچون سال های گذشته در یوم الله 22 بهمن ماه بار دیگر با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه گوی نظام و انقلاب خواهند زد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.