ملارشید ثنایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انقلاب اسلامی در طول 40 سال عمر بابرکت خود خدمات ارزنده ای در بخش های مختلف به مردم ارائه کرده و امکانات و زیرساخت های امروز کشور به هیچ وجه قابل قیاس بادوران قبل از انقلاب نیست.
وی اظهار داشت: امنیت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برای ملت ما بوده و هم اکنون در منطقه ناامن خاورمیانه، کشور ما از بالاترین سطح امنیت برخوردار است.
امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب گفت: امروز در دورافتاده ترین روستاهای مرزی کشور خدمات مناسبی به مردم ارائه می شود هرچند کاستی هایی هم وجود دارد اما انقلاب اسلامی در تلاش برای بهبود شرایط زندگی مردم است.
ثنایی بابیان اینکه مردم قدردان نعمت انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد : مردم همواره در میادین مختلف حضوری فعال داشته و بابصیرت و هوشیاری خود در حمایت از انقلاب و رهبری به میدان آمده اند.
وی گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی فردا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر عظمت و اقتدار و توان کشور را به نمایش خواهند گذاشت.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد که در این شهرستان پیروان مذاهب مختلف اسلامی شیعه، سنی و اهل حق به طور مسالمت آمیز باهم زندگی می کنند.
3012/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.